A weboldalon cookie fájlokat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk Önnek. A weboldal böngészésével hozzájárul a cookie-k használatához.

Elérhetők az új MVM Next online ügyintézési felületek

2021. július 22.
 

Az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. jelenlegi áram- és gáz ügyfelei mostantól egy teljesen új appon és online ügyfélszolgálati felületen intézhetik ügyeiket. 

Az új online ügyfélszolgálati felület a https://mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat címen érhető el, az MVM Next app pedig az okostelefonok applikációs webáruházában. Az új felületet az MVM Next szerződött ügyfelei és az ő megbízottjak használhatják, azaz akik a földgáz- és/vagy az áramszolgáltatást jelenleg is társaságunktól, az MVM Nexttől veszik igénybe. 
Az új felület számos előnnyel szolgál. Az új appon és online ügyfélszolgálaton a gáz- és áramszámlákat egy felületen lehet megtekinteni és befizetni, ezzel megkönnyítve az átláthatóságot. 
Az online felületen és az appon belül, egy regisztrációval, majd egy belépéssel, egy helyen több ingatlan energiaügyei is kezelhetők. Amennyiben nem saját néven van az áram- vagy a gázszerződés, az MVM Next szerződött ügyfele által megbízott  családtag vagy bérlő is elintézheti a gáz- és áramügyeket. A rendszer igény esetén a legfontosabb ügyekről értesítéseket küld, ilyen például egy új számla elkészülte vagy információ a diktálási időszakról. 
Minden esetben érdemes ellenőrizni, hogy a földgáz és/vagy a villamos energia esetében a szolgáltató az MVM Next legyen, mert amennyiben csak a földgázszolgáltatásra igaz, úgy az áramszolgáltatásra vonatkozóan nem vehető igénybe a felület.