A weboldalon cookie fájlokat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk Önnek. A weboldal böngészésével hozzájárul a cookie-k használatához.

Időpontfoglalás

 

​​FONTOS TUDNIVALÓK, KÉRÉSEK A FÖLDGÁZ- ÉS ÁRAMÜGYEK SZEMÉLYES INTÉZÉSE KAPCSÁN

 

Ügyfeleink és munkatársaink egészségének megőrzése érdekében

  • érkezzen pontosan, munkatársunk a lefoglalt időpontban fogadja Önt az irodában
  • a foglalás 20 percre szól - ha nem végeznénk, a beadott kérésekre írásban válaszolunk
  • az irodába csak maszkban léphet be
  • egyedül érkezzen, kísérő nélkül
  • hozza magával a szükséges igazolványokat és dokumentumokat, ha más nevén van a szerződés, meghatalmazást is, valamint a  szükséges formanyomtatványokat kitöltve.
  • Irodáink nyitvatartásáról itt tájékozódhat

Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy:

Debreceni irodánk 2021. március 16. keddtől a Bem tér 14. (Simonyi Kapu Üzletház, földszint) címen várja ügyfeleinket.

Győri irodánk 2021. március 22. hétfőtől a Wesselényi utca 6. (Leier City Center - Arzenál Irodaház, földszint) címen várja ügyfeleinket.

Kecskeméti irodánk 2021. április 6. keddtől az Izsáki út 2. (Szil-Coop) címen várja ügyfeleinket.

Ügyfélazonosítás

Kérjük, az intézni kívánt ügynek megfelelően válassza ki, hogy mely adataival azonosítja magát:

személyes adatok: áramhálózat, illetve amennyiben nincs még áramszolgáltatásra vonatkozó szerződése

áramfelhasználói adatok: áramszolgáltatás

Személyes adatok
Áramfelhasználói adatok
*Név:
*Születési név:
*Anyja neve:
*Születési hely:
*Születési dátum:
Telefonszám:
*E-mail-cím:
Lakcím