Ugrás a tartalomra

Problémám van

A szolgáltatással kapcsolatos panasztételi lehetőségekről

Amennyiben Ügyfelünknek problémája, reklamációja merülne fel valamely szolgáltatásunkkal kapcsolatban, akkor kérjük, először minden esetben forduljon az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. ügyfélszolgálatához.

Az alábbi módokon állunk Ügyfeleink szíves rendelkezésére:

  • személyesen bármelyik ügyfélszolgálati irodában (előzetes időpont foglalás esetén sorban állás nélkül is);
  • telefonos ügyfélszolgálatunk felhívásával, mely 8-16 óra között fogadja a számlázással kapcsolatos megkereséseket;
  • online ügyfélszolgálaton keresztül, amely – egy rövid regisztrációt követően – a nap 24 órájában elérhető;
  • illetve írásban: e-mail-ben vagy postai úton.

Jogorvoslati lehetőségek

Amennyiben a kapott válasszal, megtett intézkedéssel nem ért egyet, akkor panasza további orvoslása céljából az alábbi szervekhez fordulhat:

a lakóhelye szerint illetékes kormányhivatalhoz, mivel jelenleg a fogyasztóvédelmi hatósági feladatokat a kormányhivatalok látják el)
Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatalhoz,
lakóhelye szerint illetékes békéltető testülethez.
 

A panasz témájától függően az alábbi hatóságokhoz fordulhat a vonatkozó jogszabályok szerint:

Lakossági ügyek

Az alábbi ügyekben kérjük, forduljon a lakóhelye szerint illetékes kormányhivatalhoz:

  • elszámolás;
  • számlázás;
  • ki- és visszakapcsolás;
  • méréssel kapcsolatos ügyek.

Egyéb ügyek

A lent felsorolt ügyekben kérjük, a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatallal szíveskedjen felvenni a kapcsolatot:

  • hálózattal kapcsolatos csatlakozás;
  • hozzáférés;
  • rendelkezésre állással kapcsolatos panaszok;
  • szerződés nélküli vételezés, szabálytalan vételezés vagy ezek jogkövetkezményeivel kapcsolatos ügyekben.

Kapcsolódó dokumentumok