Indul a REZSIŐR! – Mától mesterséges intelligencia is segíti a rezsicsökkentés után érdeklődőket
2025.09.11
Szeptember 11-től új, mesterséges intelligencia alapú ügyféltámogató rendszer segíti az MVM ügyfeleit a rezsicsökkentéssel, valamint az áram- és földgázszámlákkal kapcsolatos kérdésekben. Egy pilot program keretében bevezetésre kerülő új rezsiasszisztens célja, hogy egyszerűbbé és átláthatóbbá tegye a számlák értelmezését, gyors választ adjon a rezsicsökkentéssel kapcsolatos kérdésekre.
Az MVM Csoport elkötelezett az innováció és a minél magasabb szintű ügyfélkiszolgálás mellett, így ügyfelei igényeihez igazodva, a szolgáltatási színvonal növelése érdekében REZSIŐR néven új szolgáltatást indít, amely nem helyettesíti, de kiegészíti a személyes és online energiaügyintézést azáltal, hogy kifejezetten az áram- és földgázszámlákkal kapcsolatos kérdésekre ad választ. A féléves próbaidőszak letelte után a tapasztalatokat összegyűjtik és kiértékelik, hogy a továbbiakban is a lehető legjobb ügyfélélményt nyújthassa a társaság.
A megoldást a mesterséges intelligencia alkalmazásokra szakosodott vezető hazai innovációs vállalat, a YoloAI fejlesztette, célzottan az MVM számlázási rendszerére és a rezsicsökkentési szabályok sajátosságaira felkészítve.
A REZSIŐR hozzájárul ahhoz, hogy az MVM ügyfelei gyorsabban és egyszerűbben jussanak hozzá a számukra releváns információkhoz.
Bár a REZSIŐR nem ügyintéző – így nem lehet rajta keresztül diktálni, adatokat módosítani, névátírást indítani vagy számlázási módot változtatni –, de elmagyarázza, hol és hogyan lehet ezeket a leggyorsabban megtenni. Többek között írásban válaszol a földgáz- és áramügyekkel kapcsolatos kérdésekre, segít értelmezni a számlákat akár tételesen is, elmagyarázza a rezsicsökkentés működési mechanizmusát, és még a biztonságra is figyel azáltal, hogy adathalász gyanú esetén a hivatalos útmutatóhoz irányít. A REZSIŐR mindig az ügyfelek rendelkezésére áll, gyorsan és közérthetően kommunikál, az ügyfelek adatait nem használja további tanulásra, a feltöltött számlaképek nem válnak nyilvánossá. Az alkalmazás által adott válaszok tájékoztató jellegűek, és – mint minden mesterséges intelligencia alapú rendszer – a REZSIŐR is bármikor tévedhet, ezért az ügyfelek a válaszok hitelességét kétely esetén ellenőrizhetik az MVM weboldalain, vagy az ugyfelszolgalat@mvm.hu e-mail-címre írva segíthetik a szolgáltatás pontosságának javítását.
A REZSIŐR célja, hogy az ügyfelek önállóan, kényelmesen, bárhol és bármikor megtalálják a válaszokat a kérdéseikre anélkül, hogy személyes ügyintézői segítségre lenne szükségük.
Az MVM és a fejlesztő vállalat közös célja, hogy a mesterséges intelligencia támogatásával magasabb szintű ügyfélélmény váljon elérhetővé, hosszú távon is egyszerűbb legyen a számlák értelmezése, a rezsicsökkentéshez kapcsolódó tájékozódás.
A REZSIŐR alkalmazás az alábbi oldalon érhető el, de a számlaborítékokon található QR kód beolvasásával és e-számla-értesítőkben elhelyezett linken keresztül is egyszerűen használható:
mvmnext.hu/rezsior
Fontos azonban, hogy az online ügyintézéshez továbbra is az MVM online ügyfélszolgálata és az MVM Next applikáció használható.