0001.01.01

Adategyeztetés

Online adategyeztetés néhány perc alatt

Az MVM Next számára fontos, hogy az ügyfelek szerződéses adatai mindig naprakészen szerepeljenek a rendszerekben. A személyes okmányban szereplő hivatalos, aktuális adatokkal Ön a legtöbb  ügyet el tudja intézni online, és persze a személyes ügyintézés is sokkal gyorsabb.  

Itt a lehetőség, hogy könnyedén, pár kattintással megadja a személyes okmányaiban szereplő adatait, így később időt spórolhat az ügyintézéskor.

  • Rendelkezik Ügyfélkapu regisztrációval pl. az adóbevallás miatt?  A már ismert Központi Azonosítási Ügynök (KAÜ) segítségével hitelesített, aktuális adatait beadhatja az e-bejelentőn keresztül az MVM-nek és akár más közműszolgáltatóknak is. 
  • Még nem rendelkezik Ügyfélkapu regisztrációval? Az MVM Next írásos ügyfélszolgálatán töltse ki az online adatmegadási űrlapot, és azt beküldve juttassa el nekünk a helyes adatait.   

 

Milyen eltérések lehetnek, és mi kell az ellenőrzéshez, javításhoz?

Hivatalos ügyek intézésekor, szerződéskötéskor mindig pontosan a személyazonosító okmányokon szereplő adatait adja meg!

Ne hagyja el az esetleges második keresztnevét, megszerzett tudományos fokozatát (dr., prof. stb.), vezesse át a házassággal, válással megváltozott nevét, pontosan adja meg a címét, továbbá ügyeljen az ékezetek pontos használatára.

Az ellenőrzéshez, javításhoz legyen kéznél

  • személyi igazolvány és lakcímkártya
  • villany- és/vagy gázszámla
  • Ügyfélkapun regisztráltaknak felhasználónév és jelszó a belépéshez


Miért érdemes most pontosítani az MVM-nél lévő adatokat?

Elektromos készülékét

Az itt kínált online felületeken BIZTONSÁGOS az adatok megadása

Kártérítés kárbejelentéseként

Az adatok ellenőrzését OTTHONA KÉNYELMÉBŐL intézheti

7/24 órás telefonos ügyfélszolgálat

Ügyintézéskor a helyes adatokkal ÉRTÉKES IDŐT NYER

Gyors és korlátlan számú javítás

A legtöbb ügy ÖNÁLLÓAN, GYORSAN elintézhető az online ügyfélszolgálaton.

Hogyan adhatom meg helyes adataimat az MVM-nek díjmentesen?

Ügyfélkapuval az e-bejelentő online felületén


Az eseti adatváltozás-bejelentés ügytípus kiválasztásával néhány kattintással átadhatja hivatalos adatait az MVM Nextnek. Figyeljen rá, hogy az MVM Next gáz és az áram kiválasztása külön-külön történik!

 

Tovább az e-bejelentőre

Ügyfélkapu nélkül az MVM Next írásos ügyfélszolgálatán


Ha nem rendelkezik Ügyfélkapu regisztrációval, akkor az adatok pontos begépelésével az írásos ügyfélszolgálatunkon tudja személyi okmányainak megfelelő adatait megadni az Adatmegadási űrlap kitöltésével. Megadom az adataimat

 

 

Részletek az e-bejelentő használatához

1.  Ha még nem rendelkezik e-bejelentő regisztrációval, kérjük, regisztráljon itt.

Az e-bejelentő az Ön központi személyes adat- és lakcímnyilvántartásban szereplő adataival kitölti a regisztrációs űrlapot. Ezek az adatok nem szerkeszthetők, a kapcsolattartási adatait azonban tudja módosítani.

2.  A regisztrációt követően, az e-bejelentő Szolgáltatóim menüpontjában válassza ki, mely szolgáltatás kapcsán áll Ön szerződésben az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.-vel. (Figyelem! Ha Önnek más az áramszolgáltatója, akkor azt jelölje meg!)

3.  Kérjük, ebben a pontban adja meg felhasználóazonosító számát is a számla első oldaláról.

4.  Ezt követően az Eseti adatváltozás-bejelentés menüpontban adja meg adatait, gáz- és/vagy áramszolgáltatásra külön-külön.

 

Részletek az írásos ügyfélszolgálat használatához 

1.  Kérjük, válassza az Írásos ügyfélszolgálaton a „Bejelentkezés nélkül tovább” ügyintézési lehetőséget.

2.  Válassza ki, hogy áram- vagy gázszerződéssel rendelkezik-e.

3.  A következő lépésnél, kérjük, jelölje be, hogy Ön magánszemély.

4.  Az ügytípus keresése oldalon, a keresősáv alatti címkék közül, kérjük válassza az Adategyeztetés opciót.

5.  Kérjük, adja meg adatait a személyazonosító okmányai szerint, majd ellenőrzést követően erősítse meg azokat a „Beküldöm” gombra kattintva.

 

 

Köszönjük, hogy pontosítja adatait!

 

 

Gyakran ismételt kérdések?

Miért nem látják az adataimat? Miért nekem kell megadnom ezeket?

Rendszereinkben látjuk az Ön korábban megadott adatait, most csupán arról szeretnénk meggyőződni, hogy naprakészek, hibátlanok-e. Annak érdekében, hogy a szolgáltatókkal kötött szerződéses adatok pontosak legyenek, Önnek jogszabályban előírt kötelessége, hogy a változásokról 15 napon belül tájékoztassa szolgáltatóit. Ezzel elkerülhető minden olyan későbbi vitás helyzet, amely a helytelen adatokból adódik.

 

Én MVM-es ügyfél vagyok évek óta, miért van szükség az adataim elküldésére?

Rendszereinkben látjuk az Ön korábban megadott adatait, most csupán arról szeretnénk meggyőződni, hogy naprakészek, hibátlanok-e. Annak érdekében, hogy a szolgáltatókkal kötött szerződéses adatok pontosak legyenek, Önnek jogszabályban előírt kötelessége, hogy a változásokról 15 napon belül tájékoztassa szolgáltatóit. Ezzel elkerülhető minden olyan későbbi vitás helyzet, amely a helytelen adatokból adódik.

 

Milyen adatokat kell ellenőriznem és megerősítenem?

Néhány személyes és energiafelhasználással kapcsolatos adatára van szükség. Személyazonosító okmányaira és energiaszámlájára lesz szükség a kitöltéshez.

 

Egy évben hányszor tudom változtatni az adataimat?

Nincs korlátozás. Minden egyes alkalommal, amikor változás történik.

 

Mi az az Ügyfélkapu? Hogyan tudok regisztrálni?

  • Az Ügyfélkapu segítségével a felhasználó biztonságosan kapcsolatba léphet az elektronikus közigazgatási ügyintézést és szolgáltatást nyújtó szervekkel.
  • Az Ügyfélkapu használatának feltétele a regisztráció. Erre személyesen bármelyik kormányablakban, okmányirodában stb. vagy online is van lehetőség, az utóbbihoz elektronikus személyazonosító okmányra van szükség.
  • Az Ügyfélkapura a regisztráció ingyenes.
 

Megváltozott a nevem, de nem rendelkezem Ügyfélkapu regisztrációval, mit tegyek?

Amennyiben szeretne Ügyfélkapu-regisztrációt akkor ITT tájékozódhat a személyes vagy online igényléséről.

 

Miért az e-bejelentő díjmentes online oldalán erősítsem meg az adataimat?

Az e-bejelentő egy olyan biztonságos, díjmentes, állami szolgáltatás, amellyel az állampolgárok költözéskor, névváltozáskor stb. online intézhetik közműveik átíratását, illetve jelenthetik be személyes adataik megváltozását közműszolgáltatóik vagy távközlési szolgáltatóik felé.

 

Mi történik, ha nem végzem el az adataim pontosítását?

Az ügyfél és a szolgáltató számára egyaránt fontos, hogy a nyilvántartásokban pontos adatok szerepeljenek. Az ügyfél jogszabályi kötelezettségének nem tesz eleget, ha nem tájékoztatja szolgáltatóit az adataiban bekövetkezett változásról 15 napon belül. Ezzel elkerülhető minden olyan későbbi vitás helyzet, amely a helytelen adatokból adódik.

 

Az adataim megadását követően a szerződés is átkerül az én nevemre?

Nem. A szerződés átírásához, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, vagy keresse fel írásos ügyfélszolgálatunkat, és válassza a megfelelő ügytípust, a szerződéssel kapcsolatos ügyintézéshez.