Telefonos ügyfélszolgálat 06 1 482 1932

Általános információk

Az Önkormányzatok és intézményeik (Polgármesteri Hivatal, Vagyonkezelő) ügyintézéseinek támogatása és gyorsítása érdekében alakítottuk ki a weboldalt. Az Önkormányzatok és intézményeik számára ezen a felületen tesszük közzé az ügyintézésekhez kapcsolódó fontos és aktuális információkat, tudnivalókat; a földgázfelhasználókat és az Önkormányzatokat egyaránt érintő tájékoztatásokat.

A hatékony együttműködés és kapcsolattartás érdekében kérjük, hogy regisztráljon a rendszerbe, ha Ön valamely Önkormányzat, Polgármesteri Hivatal vagy Vagyonkezelő azon munkatársa, akinek feladata a földgáz egyetemes szolgáltatásban ellátott felhasználókkal kapcsolatos ügyek MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.-vel történő intézése.

Felhívjuk figyelmét, hogy 2016. január 1-jétől az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. az önkormányzatok lakásfenntartási, és adósságcsökkentési jellegű támogatásaihoz kapcsolódó támogatásrészletező listákat kizárólag ezen a felületen, a megadott formátumban fogadja be! A támogatások jogosultakhoz történő sikeres eljuttatása érdekében kérjük, hogy azon munkatársak, akik a támogatásrészletező kimutatásokat az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt részére megküldik, mielőbb regisztráljanak a rendszerbe!

A regisztráció során azon településhez tartozó intézményhez kell regisztrálnia, amely nevében Ön jogosult a megadott illetékességi területen történő ügyintézésre.

A regisztráció során kötelezően meg kell adnia az alábbi adatokat:

  • az intézmény jellegét (Önkormányzat, Polgármesteri Hivatal, Vagyonkezelő),
  • a települést (az irányítószám megadásával kiválasztható),
  • az ügyintéző, azaz az Ön nevét,
  • a kapcsolattartási, illetékességi területét (támogatásrészletező küldése, önkormányzati támogatás utalása, önkormányzati bérlakások adás-vétele, egyéb)
  • telefonszámát,
  • választott felhasználónevét,
  • e-mail címét és
  • választott jelszavát.

Abban az estben, ha Ön több település, több intézménye nevében jogosult ügyintézésre, elegendő egy, a fő intézményre vonatkozóan regisztrálnia. Ezzel az egy regisztrációval így minden olyan településre és intézményre vonatkozóan tud támogatásrészletező listát feltölteni, melyekhez jogosultsággal rendelkezik. A támogatásrészletező lista küldése funkció használatakor azonban egyszerre csak egy településre vonatkozó részletező lista feltöltésére van lehetőség. A részletező listákat településenként és támogatási jogcímenként (adósságkezelési/ hátrelékkezelési jellegű, lakásfenntartási  jellegű) kell összeállítania és feltöltenie.

Abban az esetben, ha már nem jogosult a regisztrált intézmény nevében történő ügyintézésre, kérjük, a Adatmódosítás funkcióban található Regisztráció törlése gomb használatával törölje regisztrációját!