Az asztali verzió mellett már Messengeren is elérhető az NRG-1A!

0001.01.01

Mi az a chatbot/csevegő robot?

A chatbot (azaz a chatelő/csevegő robot) valójában egy olyan fejlett szoftver, amely képes az emberihez rendkívül hasonló beszélgetésre és interaktív kommunikációra valós személy beavatkozása nélkül.

A chatbot írásban kommunikál a felhasználókkal. Gazdag tudástárából felismeri a kérdést, és megadja a kérdéshez tartozó választ. A tudástartalom több hónapon át tartó fejlesztésének és az élesítést megelőző alapos tesztelési folyamatnak köszönhetően NRG-1A chatbotunk egyedülálló módon több mint 5000 különböző interakciós szándékot képes felismerni.

A válaszok természetesen megfelelnek az aktuális szabályozásnak és ügymenetnek, folyamatosan betápláljuk a változásokat.

 

NRG-1A – a Nemzeti Közművek csevegő robotja

Az NRG-1A chatbot a hét bármely napján, a nap 24 órájában elérhető.

Írott üzenetekkel kommunikál a felhasználókkal, és részben vagy akár teljes egészében átvesz bizonyos ügyfélszolgálati szerepeket, feladatokat.

A Messengeren is megjelenve egy olyan új és innovatív csatornát nyitottunk ügyfeleink számára, amely egyedülálló tudásával nemcsak számukra nyújt segítséget, de az ügyintézők munkáját is megkönnyíti.

Az NKM weboldalán már megismert általános tájékoztatáson felül a Messengeren is lehetőség van a mérőállások diktálására, valamint itt is elérhető az ügyfélszolgálatok listája, nyitvatartása.

 

1.      Hogyan érhető el a chatbot a Messengerben?

A chatbotot a Nemzeti Közművek NRG-1A Facebook-oldalán keresztül lehet elérni:

https://www.facebook.com/nemzetikozmuvekNRG1A

2.      A Messengerhez való csatlakozás kétféleképpen lehetséges.

 a.       Közvetlenül a Messenger nyilvános fiókjában:

A keresőbe írja be, hogy „nrg1a”, és a találatokból válassza ki a Nemzeti Közművek NRG-1A-t.

 b.      Közvetlen Messenger-linken keresztül:

          -      https://m.me/nemzetikozmuvekNRG1A

                  -     (hosszú link: https://www.messenger.com/t/nemzetikozmuvekNRG1A)

                  -     QR-kód: 

3.       Mi a teendő hibás válasz vagy elmaradó válasz esetén?

A chatbot által adott válaszokat folyamatosan ellenőrizzük, tudása folyamatosan bővül.

Ha a beszélgetés során nem válaszol, vagy hibásan felel a robot, ezt nem szükséges külön jelezni, mert folyamatosan elemezzük a beszélgetéseket, és ennek alapján pontosítjuk a chatbot tudástárát.

Ha a válasz hibás vagy elmarad, érdemes más szavakkal, röviden újra feltenni a kérdést.

4.       Hogyan törölhetem az adataimat?

A nyomógombos főmenüből a „Beállítások” gombra kattintva két lehetőség közül lehet választani:

  • kérhető az Adatkezelési Tájékoztató,
  • törölhetők az ügyfél saját adatai.

Az „Adataim törlése” opciót választva törölhető a chatbotban létrehozott profil, a rögzített mérőóraadatokkal együtt.