Tájékoztató videósorozattal segíti ügyfeleit az MVM

0001.01.01

Energiapercek névvel indított videósorozatot az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. A videósorozat célja, hogy rövid, lényegre törő válaszokat adjon a lakossági ügyfeleket leggyakrabban érintő kérdésekre, megkönnyítve az eligazodást az ügyintézés során.

Az MVM Csoport 2025-re kitűzött céljai között kiemelt helyen szerepel az ügyfélkapcsolatok megerősítése. A társaság fókuszában az ügyfélkiszolgálási rendszer egyszerűsítése áll, valamint annak biztosítása, hogy a meglévő mobilalkalmazás és az online ügyfélszolgálati felület folyamatosan új funkciókkal bővüljön. A fejlesztések célja, hogy az MVM ügyfelei a legtöbb ügyüket gyorsan, kényelmesen és akár otthonról, ügyintézői segítség nélkül is el tudják intézni.

Ennek a törekvésnek képezi fontos részét az Energiapercek videósorozat, amely azzal a céllal készült, hogy közérthető formában, tömören, egyszemélyes dialóguson keresztül nyújtson segítséget az ügyfelek számára az aktuálisan leggyakrabban felmerülő kérdésekben. A sorozat világosan, érthetően támogatja az eligazodást a különböző ügyintézési folyamatokban, ezáltal egyszerűbbé, gyorsabbá és átláthatóbbá teszi az ügyintézést.

A videók kitérnek többek között arra, hogy miért fontos megfigyelni, milyen ábra található a számlán, hogyan lehet regisztrálni az MVM online ügyfélszolgálatára, miért kulcsfontosságú, hogy az adataink naprakészek legyenek és miért lényeges a számlán megadott időszakban diktálni.

A sorozat eddig megjelent videói megtalálhatók az MVM YouTube csatornáján is.

 

REGISZTRÁCIÓ

Online ügyintézéssel bárhonnan és bármikor elérhetők a villany- és gázszámlák, és biztonságos a befizetésük is.

E-SZÁMLA

Kényelmes, biztonságos és környezetbarát? Igen, ez az MVM e-számla.

DIKTÁLÁS

A legfontosabb tudnivalók egy helyen.

 

ADATTISZTÍTÁS

Elengedhetetlen, hogy szerződéses és az online regisztrációnál használt adatai naprakészek legyenek, és egyezzenek.

VILLANYKAPCSOLÓ/KONNEKTOR

Az MVM több körben vált a magyar lakosság országos áramszolgáltatójává. Az azonosítást egyszerűsítjük ezekkel az ikonokkal.

OKOSMÉRŐ

Az energiaszolgáltatás modernizációjához elengedhetetlen a digitalizáció, éppen ezért telepítünk egyre több helyre okosmérőt.

 

ÁTÍRÁS

Mire lesz szükség hozzá, és milyen esetekben hogyan kell kezdeményezni az ügyintézést? Részletek a videóban.

ADATHALÁSZAT

Sajnos az MVM nevével több esetben visszaéltek már csalók. De hogyan ismerhetők fel az adathalászok?

EGYETEMES SZOLGÁLTATÓ - HÁLÓZAT

Mi a különbség az egyetemes szolgáltató és a hálózati elosztó között, és mikor melyikhez érdemes fordulni?

 

SZERZŐDŐ - MEGBÍZOTT

Fontos tudni, hogy az MVM online ügyfélszolgálatán nemcsak szerződőként, de megbízott ügyfélként is intézhetők a legfontosabb ügyek.

H TARIFA

Mi az a H tarifa, és mit érdemes tudni róla?