Gázszivárgás esetén haladéktalanul hívja a területileg illetékes földgázelosztó telefonszámát:
A fenti időszakban nem elérhető az mvmnext.hu/ugyfelszolgalat címen a lakossági online ügyfélszolgálat és az MVM Next mobilalapp.
Áramhálózati hibák esetén hívja az területileg illetékes villamosenergia-elosztó társaság telefonszámát:
A fenti időszakban nem elérhető az mvmnext.hu/ugyfelszolgalat címen a lakossági online ügyfélszolgálat és az MVM Next mobilalapp.
Nem elérhető az áram e-ügyintézés és a nem lakossági áram online ügyintézési felület (mvmnext.hu/aram/ugyfelszolgalat) sem.
Mérőállását az MVM Démász Áramhálózati Kft. területén ebben az időszakban telefonon és SMS-ben sem tudja rögzíteni, és az előre fizetős mérők feltöltése sem lehetséges.
A fenti időszakban nem elérhető a versenypiaci áram online ügyintézés és az MVM Démász Áramhálózati Kft. weboldalán sem működik az áramhálózati online ügyfélszolgálat.
* * *
Ha a felhasználási helyén 2021. augusztus 31-én az ELMŰ-ÉMÁSZ szolgáltatta az áramot, akkor az online ügyintézés a fenti időszakban is elérhető a ker.mvmnext.hu illetve az eloszto.mvmemaszhalozat.hu weboldalakon, valamint az MVM Next EnergiApp (volt ELMŰ) mobilalkalmazáson keresztül.
Mérőállását az ELMŰ Hálózati Kft. területén a:
+36 20/30/70 938 3838 , +36 80 202 938
számok valamelyikén, az MVM Émász Áramhálózati Kft. területén a
+36 20 888 1260, +36 30 818 1260, +36 70 801 1260, +36 1 238 1260, +36 80 424 526
tudja megadni.
A kényelmetlenségért elnézést kérünk.
Kérjük, látogasson vissza később!