Elindult új online ügyintézési felületünk, regisztráljon most!
Ez a kizárólag áramügyek intézésére használható online ügyfélszolgálatunk 2023. április 26-ától lakossági ügyfeleink számára már nem elérhető.
Ha még nem regisztrált a folyamatosan bővülő új felületre, kattintson:
Nem lakossági ügyfeleinknek az alábbi linken érhető el az online ügyfélszolgálat:
A bal oldalon található menüpontokban szerződéssel kapcsolatos ügyeit tudja intézni.
Az áramfogyasztás elszámolása a szerződés szerinti árszabáson történik. Bizonyos esetekben – legtöbbször a korábbitól különböző típusú mérő felszerelése esetén – lehetőség van a szerződésben szereplő árszabás módosítására.
Ha szeretné, hogy az áramszolgáltatással kapcsolatos ügyekben Ön helyett más személyt – például egy családtagját – keressünk, és elfogadjuk az Ön ügyeinek intézőjeként, lehetősége van kapcsolattartó megadására.
Ha a felhasználási hely használatának célja megváltozik, új szerződés kötése szükséges, akkor is, ha a szerződő fél nem változik. Ilyen eset például, ha egy korábban garázsként használt helyiség a továbbiakban egyéni vállalkozó üzlethelyisége vagy műhelye lesz.
Módosíthatja levelezési címét, telefonszámát és egyéb, nem az online ügyfélszolgálati regisztrációhoz tartozó e-mail-címét.
Ha egyedi átutalással vagy csoportos beszedési megbízással fizetné számláit, itt tájékozódhat a csekkmentes fizetési módokról.
Online ügyfélszolgálatunkon kényelmesen intézheti a szerződésváltozással kapcsolatos ügyeit a menüpontban található űrlap kitöltésével és a megfelelő dokumentumok becsatolásával.