Elindult új online ügyintézési felületünk, regisztráljon most!
Lakossági ügyfeleink mostantól egy helyen tudják megtekinteni az általunk kibocsátott aktuális gáz- és villanyszámláikat (azon áramügyfeleink, akiknek 2021. augusztus 31-én már egy ideje az MVM Next szolgáltatta az áramot).
Lakossági ügyfélként regisztráljon újonline ügyintézési felületünkre a Regisztráljon most gombra kattintva!
Regisztrációt követően, a korábbi helyett már az új online ügyintézési felületünket tudja majd használni.
Korábbi online ügyfélszolgálatunk ezen a linken érhető el.
A bal oldalon található menüpontokban szerződéssel kapcsolatos ügyeit tudja intézni.
Az áramfogyasztás elszámolása a szerződés szerinti árszabáson történik. Bizonyos esetekben – legtöbbször a korábbitól különböző típusú mérő felszerelése esetén – lehetőség van a szerződésben szereplő árszabás módosítására.
Ha szeretné, hogy az áramszolgáltatással kapcsolatos ügyekben Ön helyett más személyt – például egy családtagját – keressünk, és elfogadjuk az Ön ügyeinek intézőjeként, lehetősége van kapcsolattartó megadására.
Ha a felhasználási hely használatának célja megváltozik, új szerződés kötése szükséges, akkor is, ha a szerződő fél nem változik. Ilyen eset például, ha egy korábban garázsként használt helyiség a továbbiakban egyéni vállalkozó üzlethelyisége vagy műhelye lesz.
Módosíthatja levelezési címét, telefonszámát és egyéb, nem az online ügyfélszolgálati regisztrációhoz tartozó e-mail-címét.
Ha egyedi átutalással vagy csoportos beszedési megbízással fizetné számláit, itt tájékozódhat a csekkmentes fizetési módokról.
Online ügyfélszolgálatunkon kényelmesen intézheti a szerződésváltozással kapcsolatos ügyeit a menüpontban található űrlap kitöltésével és a megfelelő dokumentumok becsatolásával.