Elindult új online ügyintézési felületünk, regisztráljon most!
Lakossági ügyfeleink mostantól egy helyen tudják megtekinteni az általunk kibocsátott aktuális gáz- és villanyszámláikat (azon áramügyfeleink, akiknek 2021. augusztus 31-én már egy ideje az MVM Next szolgáltatta az áramot).
Lakossági ügyfélként regisztráljon újonline ügyintézési felületünkre a Regisztráljon most gombra kattintva!
Regisztrációt követően, a korábbi helyett már az új online ügyintézési felületünket tudja majd használni.
Korábbi online ügyfélszolgálatunk ezen a linken érhető el.
Ügyfeleink a védelemre jogosító, külön jogszabályban meghatározott tulajdonságuk alapján kérhetik a védendő fogyasztóként történő nyilvántartásba vételt.
A lakossági fogyasztók között védendő fogyasztó lehet, aki
• szociálisan rászoruló vagy
• fogyatékkal élő.
Védendő fogyasztóink a vonatkozó jogszabályban megállapított bánásmódban és kedvezményekben részesülhetnek. További információkat a védendő fogyasztók nyilvántartásba vételéről itt talál.
A nyilvántartásba vételhez, valamint a meglévő jogviszony meghosszabbításához szükséges dokumentumok a Dokumentumtárban találhatók.
Fontos számunkra fogyatékkal élő ügyfeleink kényelme, célunk, hogy senkit se érjen hátrány az ügyintézés során. Ügyfélszolgálati irodáinkat akadálymentessé tettük mozgássérült ügyfeleink számára. Halláskárosult ügyfeleink egyszerűen diktálhatnak mérőállást és intézhetik földgázügyeiket online ügyintézési felületünkön és az MVM Next appban.
Szeretnénk fogyatékkal élő ügyfeleink számára a lehető legkényelmesebbé tenni szolgáltatásainkat – kérdés esetén forduljanak bizalommal írásos vagy telefonos ügyfélszolgálatunkhoz!