Ügyfeleinket számlalevélben értesítjük a villamosenergia-szolgáltatásért fizetendő összegről. A fizetendő összeget a számla fizetési határidejére kell rendezni. Kérjük, hogy a fizetési határidőre fokozottan figyeljen, mert a késedelmes napok után Társaságunk késedelmi kamatot számol fel, illetve fizetési értesítők kiküldése esetén, annak költsége is felszámításra kerül. (Az aktuális díjakat Üzletszabályzatunk M.5-ös melléklete tartalmazza.)
Áramdíj tartozás esetén kikapcsolási értesítő levelet küldünk, amelyben tájékoztatjuk a hátralék összegéről, illetve az összeg pontos befizetési határidejéről.
A befizetés elmaradása esetén, figyelemmel a villamos energiáról szóló 2007. évi LXXXVI. törvény 47.§. (7.) bekezdésben foglaltakra – fizetési határidő eredménytelen elteltét követően 63 nap elteltével élünk a kikapcsolási jogunkkal az adott fizetőszámhoz kapcsolódó szerződés(ek) szerinti felhasználási hely(ek)en.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a kikapcsolást végző munkatársak nem fogadhatják el a tartozásának összegét a helyszínen, és nincs jogosultságuk felülbírálni a kikapcsolás megalapozottságát.
A visszakapcsolásra az üzletszabályzatunkban rögzített feltételek teljesítése mellett a felhalmozott tartozás hiánytalan rendezése, a visszakapcsolásnak ügyfélszolgálatunkon történő megrendelése, a ki- és visszakapcsolás (2020.01.01-től) 18 040 Ft díjának befizetése és a befizetések Társaságunk felé történő igazolását követő napon kerül sor. Tájékoztatjuk, hogy bankkártyával ügyfélszolgálati irodánkban is rendezheti tartozását.
Felhívjuk figyelmét, hogy a visszakapcsolást akár telefonon keresztül is megrendelheti, nem kell felkeresnie ügyfélszolgálati irodánkat! Ehhez nem kell mást tennie, mint:
1. hívja fel Telefonos Ügyfélkapcsolati Központunkat a 06-20-474-9999, 06-30-474-9999, 06-70-474-9999, 06-1-474-9999 telefonszámon.
2. válassza az 2-es, majd az 5-ös gombot: Visszakapcsolás menüpontot
3. az egyeztetéshez a következő adatokra van szükség:
Az alábbi adatok megtalálhatók a szerelőink által a helyszínen hagyott beavatkozási lapon:
4. ügyintézőnk tájékoztatja Önt folyószámla egyenlegéről, illetve a befizetendő összegről, és egyben a számlát is kiállítja, mely tartalmazza a ki- és visszakapcsolás díját is, majd ismerteti a befizetés és annak igazolási módját, továbbá a visszakapcsolásra való időpont-egyeztetés menetét. A beszélgetés során természetesen lehetősége van folyószámlája, és a kikapcsolás megalapozottságának egyeztetésére is.
5. befizetését átutalással vagy a Posta Hivatalokban belföldi postautalványon, úgynevezett rózsaszín csekken rendezheti. A befizetési postautalványokon az alábbi adatokat kell kötelezően és olvashatóan feltüntetni.
Címzett: MVM Next Energiakereskedelem Zrt.
BUDAPEST
13700016-02799029 (MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. számlaszáma)
1910
A kitöltés során kizárólag Társaságunkkal szerződött ügyfelünk aktuális adatait, elérhetőségeit kérjük feltüntetni.
A fizetendő összegről munkatársunk tájékoztatja! Kérjük, hogy az adatokat helyesen és olvashatóan töltse ki!
Kérjük, ha Ön azt tapasztalja, hogy fogyasztása jelentősen alacsonyabb, mint a részszámlákon kiszámlázott összeg, akkor keresse meg Társaságunkat a részszámlák új értékének beállítása érdekében.
Amennyiben Ön nem jelzi Társaságunk felé, hogy a rész áramszámlákon elszámolt összeg az Ön valós fogyasztási értékétől eltér, és emiatt nem fizeti ki a fizetési határidőre a kiszámlázott összeget, a kikapcsolást a rész áramszámlák nem fizetése miatt is kezdeményezhetjük.
Tartozása befizetésénél, kérjük vegye figyelembe, hogy a banki átfutási idő több munkanap is lehet, ezért befizetését legkésőbb a kikapcsolási értesítőben feltüntetett fizetési határidő előtt tegye meg az értesítővel, vagy a hátralékos számlákkal együtt küldött csekken. Banki átutalás esetén a közlemény rovatban feltétlenül tüntesse fel a szerződéses folyószámla számot.
Tájékoztatjuk, hogy határidőn túli befizetés esetén, amennyiben a befizetett összeg nem kerül jóváírásra megfelelő határidőben a szerződéses folyószámlájára, akkor a kikapcsolásra sor kerül.
A kikapcsolást követő 30 napon túl, a szerződést felmondjuk, a felhasználási helyet megszüntetjük. A mérő ismételt kihelyezéséhez (30 napon túl, de 1 éven belül) partnerszerelőtől kivitelezői nyilatkozat szükséges a mérőhely állapotáról. A kikapcsolást követő egy éven túl jelentkező ügyfelek a bekapcsolási feltételeket teljesítve új felhasználóként nyújthatnak be igénybejelentést Társaságunkhoz.
A villamosenergia-szolgáltatás megszüntetésének következményeiért Társaságunk nem vállal felelősséget.