Átírás, költözés
A felhasználóváltozást, például költözés, öröklés vagy bérbeadás esetén, kérjük, 15 napon belül jelezze felénk és kezdeményezzen átírást. Az alábbiakban megtalálja az átírás lépéseit és az ehhez szükséges dokumentumokat.
1. Első lépés
Az átírást kiköltözőként és beköltözőként egyaránt kezdeményezheti.
Töltse ki az oldal alján található, az átíráshoz szükséges két vagy három nyomtatványt! Aláírást követően szkennelje be, vagy fényképezze le őket a mobiljával, majd küldje el az ugyfelszolgalat@mvm.hu e-mail-címre, vagy postán az 1439 Budapest, Pf. 700-as címre.
Ezen kívül videós ügyfélszolgálatunkon és személyesen is kezdeményezheti az átírást.
2. Második lépés
A nyomtatványok beérkezését követően szerződéscsomagot küldünk Önnek. Az egyetemes szolgáltatási szerződés a felhasználói jognyilatkozat hatályosulásával létrejön. A szerződés létrejöttét a szolgáltató által aláírt szerződés 1 példányának megküldésével igazoljuk vissza a felhasználó felé, melyet nem kell aláírnia és visszaküldenie.