Online ügyintézési felületünkön otthona kényelméből, a nap 24 órájában intézheti árammal kapcsolatos ügyeit.
• Mérőállást diktálhat és megtekintheti korábbi mérőállásait
• Megtekintheti és befizetheti számláit, elmentheti bankkártyaadatait
• E-számlára válthat
• Módosíthatja regisztrációs adatait
• Időpontot foglalhat ügyfélszolgálati irodai ügyintézésre
• Bejelenthet általános- és műszaki hibákat
Bármelyik okoseszközén beléphet fiókjába: online ügyintézési felületünket és az MVM Next appot ugyanazzal a regisztrációval tudja használni.
Az app ingyenesen elérhető bármelyik alkalmazás-áruházból:
A szolgáltatás használatának feltételei
A gyors azonosításhoz az Ön felhasználási helyének azonosítójára lesz szükség, kérjük, készítse elő utolsó villanyszámláját. Ha meghatalmazottként jár el, szükség lesz a meghatalmazás bemutatására.
Felhívjuk figyelmét, hogy a videós ügyintézés akkor kezdhető meg, ha a Ön a videós ügyintézés Adatkezelési Tájékoztatójában foglaltak megismerését követően önkéntesen, egyértelműen, kifejezetten hozzájárult személyes adatai, ezen belül különösen a képfelvétel és a hangfelvétel rögzítéséhez, illetve azok MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. által történő kezeléséhez.
A négyzet bejelölésével elismerem, hogy a videós ügyintézés Adatkezelési Tájékoztatójában foglaltakat megismertem és annak ismeretében önkéntesen, kifejezetten egyértelműen hozzájárulok személyes adataim abban foglaltak szerinti kezeléséhez, képmásom és hangom rögzítését is beleértve. A négyzet bejelölésével megadott hozzájárulásom az Általános Adatvédelmi Rendelet szerinti hozzájárulás mellett a Polgári Törvénykönyv 2:48. § (1) bekezdésében foglaltak („Képmás vagy hangfelvétel elkészítéséhez és felhasználásához az érintett személy hozzájárulása szükséges.”) szerinti hozzájárulásnak is minősül. |