A weboldalon cookie fájlokat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk Önnek. A weboldal böngészésével hozzájárul a cookie-k használatához.

Telefonos elérhetőségeink

Telefonos ügyfélszolgálat (Call Center)

 

Telefonos ügyfélszolgálat nyitvatartásának változása

Az augusztus 15-ével kezdődő héten kivételesen:

hétfő: 8–20, kedd, szerda, csütörtök, péntek 8–16.

 

Ha nem az online ügyintézést választja, telefonos ügyfélszolgálatunk az alábbi elérhetőségen fogadja hívását.

06-20-474-9999, 06-30-474-9999, 06-70-474-9999, 06-1-474-9999  
hétfő, kedd, csütörtök, péntek 8.00-16.00
szerda 8.00-20.00

Ha Ön már szerződött ügyfelünk, a gyorsabb ügyintézés érdekében, kérjük, készítse elő a felhasználási hely azonosítóját a számla utolsó oldaláról.

Panaszbejelentés 0-s gomb Gázszolgáltatással kapcsolatos ügyintézés 1-es gomb Áramszolgáltatással kapcsolatos ügyintézés 2-es gomb Adatvédelmi tájékoztató 3-as gomb Tájékoztatás az ELMŰ-ÉMÁSZ-tól érkező ügyfelek számára 4-es gomb If you speak English  button 5 Tájékoztatás a veszélyhelyzet ideje alatt az egyetemes szolgáltatásra jogosultak körének változásáról 6-os gomb Kedvezmény-programmal kapcsolatos tájékoztatás 7-es gomb
1-es gomb: földgáz 1-es gomb: Szerződéssel kapcsolatos ügyek 1-es gomb:  Ha 2021. szeptember elseje előtt még az ELMŰ-ÉMÁSZ küldte a villanyszámlákat            
2-es gomb: villamos energia 2-es gomb: Számlázással kapcsolatos ügyek  2-es gomb: Ha 2021. szeptember elseje előtt is már az MVM Next küldte a villanyszámlákat 1-es gomb: Szerződéssel kapcsolatos ügyek          
  3-as gomb: Mérőállás rögzítése   2-es gomb: Számlázással kapcsolatos ügyek           
  4-es gomb: Időpont-egyeztetés ügyfélszolgálati irodákba   3-as gomb: Mérőállás rögzítése          
  5-ös gomb: Biztosítások   4-es gomb: Időpont-egyeztetés ügyfélszolgálati irodákba          
  6-os gomb: Tájékoztatás a veszélyhelyzet ideje alatt az egyetemes szolgáltatásra jogosultak körének változásáról   5-ös gomb: Biztosítások          
  7-es gomb: Közös mérővel rendelkező társasházak   7-es gomb: visszakapcsolás          
  8-as gomb: Általános ügyintézés és online ügyintézéssel kapcsolatos tájékoztatás 3-as gomb: MVM Émász Áramhálózati Kft. műszaki ügyek            
    4-es gomb: Tájékoztatás a veszélyhelyzet ideje alatt az egyetemes szolgáltatásra jogosultak körének változásáról            

 

Mérőállás bejelentés

Interneten: www.mvmnext.hu/aram/meroallas

Vezetékes telefonról: 06 62 565 780

Mobilról: 06 62 565 780

2019. április 1-jén módosult a vezetékes és mobiltelefonról történő mérőállás-rögzítés folyamata. A mérőállás rögzítését csak a diktálási időszakban tudjuk fogadni, hasonlóan az online ügyfélszolgálatunkhoz. A rögzítés során automata rendszerünk csak a mérő gyári számának utolsó 4 számjegyét mondja vissza a teljes gyári szám helyett. 

Hálózati és mérési ügyek

Az MVM Démász Áramhálózati Kft. működési területén lévő közcélú hálózatot, csatlakozást, mérést érintő ügyekkel kapcsolatos tájékoztatásért kérjük, hogy keresse fel a www.mvmhalozat.hu honlapot.

Hibabejelentés:

(62) 565 881 (a hibabejelentés fogadást az MVM Démász Áramhálózati Kft., mint elosztói engedélyes üzemelteti)

A hibabejelentés menüpontjai:

1. Közvetlen életveszéllyel kapcsolatos bejelentés

2. Hálózati károkozással kapcsolatos bejelentés*

3. Áramellátás hiányának bejelentése*

4. Közvilágítási hibával kapcsolatos bejelentés

*Az ügyintézéshez kérjük, készítse elő 10 számjegyű fogyasztási hely azonosítóját, amelyet áramszámlája utolsó oldalán, kiemelt vastag számmal talál!

Hálózati és mérési hibabejelentés:

Az MVM Démász Áramhálózati Kft. működési területén felmerülő elosztóhálózatot érintő hibák bejelentését a 06 62 565 881 számon teheti meg. A hibabejelentéssel kapcsolatos részletes tájékoztatásért kérjük, keresse fel a www.mvmhalozat.hu honlapot.