Nem lakossági ügyfeleinknek az alábbi linken érhető el az online ügyfélszolgálat:
• ellenőrizné éves fogyasztását,
• e-számlára szeretne váltani,
• diktálni szeretné mérőállását,
• havi részszámlája értékén módosítana a fogyasztás változása miatt,
• részletfizetést szeretne kérni.
Ha nem az online ügyintézést választja, telefonos ügyfélszolgálatunk az alábbi elérhetőségen fogadja hívását.
06-20-474-9999, 06-30-474-9999, 06-70-474-9999, 06-1-474-9999 | |
---|---|
hétfő, kedd, csütörtök, péntek | 8.00-16.00 |
szerda | 8.00-20.00 |
Ha Ön már szerződött ügyfelünk, a gyorsabb ügyintézés érdekében, kérjük, készítse elő a felhasználó azonosítóját a számla első oldaláról.
Az MVM Next legkorábbi áramfelhasználóinak, akiknek az MVM-től kapott dokumentumain szerepel, azaz felhasználóazonosítójuk 1-essel kezdődik.
Interneten: www.mvmnext.hu/aram/meroallas
Vezetékes telefonról: 06 62 565 780
Mobilról: 06 62 565 780
Azon ügyfélköröknek, amelyeket korábban az Elmű-Émásztól vagy 2024-ben az E.ON-tól vett át az MVM Next, akiknek az MVM-től kapott dokumentumain található, azaz felhasználóazonosítója 2-sel kezdődik:
Mérőállás bejelentése:
+36 20 888 1260, +36 30 818 1260, +36 70 801 1260,
vezetékes telefonszámról hívható:+36 80 424 526
Ezek a telefonszámok kizárólag hibabejelentésre használhatók, az elosztók ügyfélszolgálatai a hét minden napján, egész nap fogadják a hívásokat.
A területileg illetékes elosztóhálózatot megtalálja villanyszámlája számlarészletező oldalán.
Az MVM Démász Áramhálózati Kft. hibabejelentés menüpontjai:
*Hálózati károkozás és az áramellátás hiányának bejelentése esetén kérjük, készítse elő felhasználási hely azonosítóját, amelyet áramszámlája utolsó oldalán, kiemelt vastag számmal talál.