Ugrás a tartalomra

Telefonos ügyfélszolgálat

Ha azonnali segítséget szeretne kérni

Az MVM Next telefonos ügyfélszolgálata minden fontos témában szívesen áll ügyfeleink rendelkezésére. Az alábbiakban ismertetjük ügyfélszolgálatunk telefonszámait, menüpontjait és ügyfélfogadási időnket.

Rendszerkarbantartás május 27-28.

Május 27. (hétfő) 18 óra és május 28. (kedd) 2 óra között weboldalunk, mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat lakossági online ügyintézési felületünk és MVM Next appunk nem lesz elérhető karbantartás miatt. A ker.mvmnext.hu online ügyintézési felület és az MVM Next EnergiApp mobilalkalmazás a karbantartás időszaka alatt is működni fog. A karbantartási időszak alatt az előre fizetős mérők feltöltésére azonban nem lesz lehetőség az online felületen. Kérjük idejében gondoskodjanak az előre fizetős mérők feltöltéséről. A kényelmetlenségért elnézést kérünk, ügyfeleink türelmét köszönjük.

A kényelmetlenségért elnézést kérünk, ügyfeleink türelmét köszönjük.

Rendszerkarbantartás május 24-én

Május 24-én 18 és 24 óra között számlázási rendszerünk karbantartása miatt a korábbi Elmű-Émász ügyfelek számára nem lesz elérhető a régi és új online ügyfélszolgálat és applikáció, így az előre fizetős mérők feltöltésére (a Lapker üzletekben sem), valamint bankkártyás fizetésre sem lesz lehetőség. A telefonos ügyfélszolgálaton az automata egyenlegközlés sem lesz elérhető.

Kérjük idejében gondoskodjanak az előre fizetős mérők feltöltéséről. A kényelmetlenségért elnézést kérünk, ügyfeleink türelmét köszönjük.

Számlázással és egyéb ügyekkel kapcsolatban

A telefonos ügyfélszolgálat a számlázással kapcsolatos megkereséseket hétfőn, kedden, csütörtökön, pénteken 8-16 óra között, szerdán 8-20 óra között fogadja.

Az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. telefonos ügyfélszolgálatának elérhetőségei áramügyekben 2021. szeptember 1-jétől:


Telefonos ügyfélszolgálat: 

+36-20-474-9999, +36-30-474-9999, 
+36-70-474-9999, +36 1-474-9999

Mérőállás bejelentése: 

+36 20 888 1260, +36 30 818 1260, +36 70 801 1260, vezetékes telefonszámról hívható:+36 80 424 526

VÁLTOZÁS AZ ELMŰ HÁLÓZATI KFT. TERÜLETI FELHASZNÁLÓKNAK 2024. január 1-től új telefonszámokon fogadjuk a havi diktálást, ugyanazokon, amelyeket az MVM Émász területén hívnak ügyfeleink: az ELMŰ és az MVM Émász elosztási területen egységesen a következő telefonszámokon diktálhat: 06 20 888 1260, 06 30 818 1260, 06 70 801 1260 és 06 80 424 526 

FONTOS FIGYELMEZTETÉS! 2024. január 1-től a ker.mvmnext.hu online ügyfélszolgálaton és az MVM Next EnergiAppban már csak a havi diktálást lehet megtenni.
Az éves leolvasást helyettesítő fényképes diktálást az ELMŰ Hálózati Kft. területi felhasználók az eloszto.elmu.hu oldalon és az E.ON Hálózat mobilalkalmazásban tehetik meg.
Ha az Ön elosztója az MVM Émász Áramhálózati Kft., akkor nincs egyéb teendője, az elosztó megbízottja végzi az éves leolvasást. Az MVM Émász online ügyfélszolgálat átmeneti szüneteltetése miatt nincs lehetőség az éves leolvasást helyettesítő fényképes diktálásra.

 

2021. augusztus 31-ig felmerült ügyekben, kérjük, hívja az ELMŰ-ÉMÁSZ megbízásából a későbbiekben is eljáró ügyfélszolgálatot a következő számon: +36 1 238 1190

2021. szeptember 1-jétől a telefonos ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje minden témában:  
hétfő, kedd, csütörtök, péntek: 8–16 óráig,
szerda: 8–20 óráig.

Telefonos ügyfélszolgálat menüpontjai

Közvetlen hibabejelentő vonal

Ezeken a számokon ügyfélszolgálatunk a hét minden munkanapján, egész nap fogadja a hívásokat. Kérjük ügyfeleinket, az alábbi telefonos elérhetőségeket kizárólag hibabejelentés esetén használják! Együttműködésüket köszönjük.

ELMŰ hálózat területén a hibabejelentő: +36-80-38-39-40;
MVM Émász hálózat területén a hibabejelentő: +36-80-42-43-44.

A hibabejelentő számai itt érhetők el.

Munkatársaink azonosítása

  • ingyenesen hívható zöld szám: +36 80/458-998.

Kapcsolódó dokumentumok