Nem lakossági ügyfeleinknek az alábbi linken érhető el az online ügyfélszolgálat:
Az eddig két külön alkalmazásként rendelkezésre álló MVM Next Földgázapp, és az áramügyfeleket kiszolgáló MVM Next Áramapp megszűnik. Így azok az ügyfeleink, akik eddig ezeket az alkalmazásokat használták, innentől kezdve már a legmodernebb mobilappon és a vele azonos tartalmú online ügyfélszolgálaton intézhetik ügyeiket.
*A tavaly szeptemberben az ELMŰ-ÉMÁSZ-tól érkezett ügyfelek áramügyintézési csatornái ebben a fázisban nem változnak, számukra egyelőre még marad a megszokott ker.mvmnext.hu online ügyfélszolgálat és az MVM Next EnergiApp.
Az új appban vagy az ugyanazon felhasználónévvel és jelszóval használható online ügyfélszolgálaton a korábbi számlák és mérőállásadatok továbbra is elérhetők maradnak. Az elmentett kártyaadatok azonban nem jelennek meg az új felületeken, ezért újra meg kell adni a kártyaszámot.
Miért érdemes használni az új online felületeinket?
Diktáljon könnyedén, és kövesse nyomon a számláit! – A belépést követően egyszerűen diktálhatja mérőállását, hiszen már ott várja egy vagy több mérőjének a gyártási száma. A mérőállás megadásán túl kényelmesen, gyorsan befizetheti számláit, intézheti további ügyeit. Elmentheti online naptárába számlájának fizetési határidejét, így könnyedén gondoskodhat a határidőn belüli befizetésről.
Kezelje egy helyen több ingatlan energiaügyeit! – Több felhasználási hely ügyeit intézheti kényelmesen, legyen az saját lakása, nyaralója. Megbízottként akár a kevésbé digitális családtagok ügyeiben is eljárhat.
Az sem baj, ha nem az Ön nevén van a szerződés – Megbízott családtagként, bérlőként az MVM Next szerződött ügyfele vagy ügyfelei helyett is intézheti a leggyakoribb ügyeket.
Értesüljön a legfontosabb ügyekről! – Automatikusan értesítjük új számláiról, igény esetén diktálási időszakairól akár szerződő, akár megbízott fizető.
Az új online ügyfélszolgálati felület az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat címen érhető el, az MVM Next app megtalálható a mobilappos webáruházakban.