Intézze ügyeit kibővült online ügyfélszolgálatunkon!
Lakossági vagy nem lakossági felhasználó? Mindkettő!
Földgáz vagy áram? Mindkettő!
Energiapercek névvel indított videósorozatot az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. A videósorozat célja, hogy rövid, lényegre törő válaszokat adjon a lakossági ügyfeleket leggyakrabban érintő kérdésekre, megkönnyítve az eligazodást az ügyintézés során.
Az MVM Csoport 2025-re kitűzött céljai között kiemelt helyen szerepel az ügyfélkapcsolatok megerősítése. A társaság fókuszában az ügyfélkiszolgálási rendszer egyszerűsítése áll, valamint annak biztosítása, hogy a meglévő mobilalkalmazás és az online ügyfélszolgálati felület folyamatosan új funkciókkal bővüljön. A fejlesztések célja, hogy az MVM ügyfelei a legtöbb ügyüket gyorsan, kényelmesen és akár otthonról, ügyintézői segítség nélkül is el tudják intézni.
Ennek a törekvésnek képezi fontos részét az Energiapercek videósorozat, amely azzal a céllal készült, hogy közérthető formában, tömören, egyszemélyes dialóguson keresztül nyújtson segítséget az ügyfelek számára az aktuálisan leggyakrabban felmerülő kérdésekben. A sorozat világosan, érthetően támogatja az eligazodást a különböző ügyintézési folyamatokban, ezáltal egyszerűbbé, gyorsabbá és átláthatóbbá teszi az ügyintézést.
A videók kitérnek többek között arra, hogy miért fontos megfigyelni, milyen ábra található a számlán, hogyan lehet regisztrálni az MVM online ügyfélszolgálatára, miért kulcsfontosságú, hogy az adataink naprakészek legyenek és miért lényeges a számlán megadott időszakban diktálni.