Elindult új online ügyintézési felületünk, regisztráljon most!
Ez a kizárólag áramügyek intézésére használható online ügyfélszolgálatunk 2023. április 26-ától lakossági ügyfeleink számára már nem elérhető.
Ha még nem regisztrált a folyamatosan bővülő új felületre, kattintson:
Nem lakossági ügyfeleinknek az alábbi linken érhető el az online ügyfélszolgálat:
A felhasználóváltozást, például költözés, öröklés vagy bérbeadás esetén, kérjük, 15 napon belül jelezze felénk és kezdeményezzen átírást. Az alábbiakban megtalálja az átírás lépéseit és az ehhez szükséges dokumentumokat.
Az átírást kiköltözőként és beköltözőként egyaránt kezdeményezheti. Töltse ki az átíráshoz szükséges nyomtatványokat, és szkennelje be, vagy fényképezze le a mobiljával, majd küldje el az ugyfelszolgalat@mvm.hu e-mail-címre, vagy postán az 1439 Budapest, Pf. 700-as címre.
Ezen kívül videós ügyfélszolgálatunkon és személyesen is kezdeményezheti az átírást.
A nyomtatványok beérkezését követően szerződéscsomagot küldünk Önnek. Az egyetemes szolgáltatási szerződés a felhasználói jognyilatkozat hatályosulásával létrejön. A szerződés létrejöttét a szolgáltató által aláírt szerződés 1 példányának megküldésével igazoljuk vissza a felhasználó felé, melyet nem kell aláírnia és visszaküldenie.