Intézze ügyeit kibővült online ügyfélszolgálatunkon!
Lakossági vagy nem lakossági felhasználó? Mindkettő!
Földgáz vagy áram? Mindkettő!
Az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. számára kiemelten fontos, hogy az ügyintézés gördülékenyen haladjon, amelyhez elengedhetetlen, hogy az ügyfelek szerződéses adatai naprakészek legyenek. Ennek érdekében a társaság 2024 első félévében telefonon, online és személyesen is megkeresi ügyfeleit adategyeztetés céljából. Az adatok megadása, ellenőrzése és javítása egyszerű és biztonságos.
Az ügyintézéshez szükséges egyeztetés az ügyfél hivatalos okmányaiban szereplő egyes személyes adataira és elérhetőségeire (név, lakcím, születési hely és idő, anyja neve, telefonszám, e-mail-cím), továbbá az energiaszolgáltatással kapcsolatos egyéb szerződéses adatokra vonatkozik. Az ellenőrzéshez személyi igazolványra és lakcímkártyára, valamint villany- és/vagy gázszámlára van szükség. Az MVM Next által indított e-mailes adategyeztetéskor az e-mail minden esetben az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.-től érkezik a noreply@mvmnext.hu címről.
A nyilvántartott pontos adatokkal az ügyfelek hatékonyan és gyorsan intézhetik ügyeiket az MVM Next online ügyfélszolgálatán, mobilapplikációjában, illetve személyesen és telefonon is. A teljes körű ügyintézéshez ugyanis a személyes okmányokban és a szerződésben szereplő adatok szükségesek.
Budapesten és Pest vármegyében személyesen, az MVM Next szerződött partnere, az EX-ID Zrt. munkatársai segítségével is történhet az adategyeztetés.
Mindezeken felül az MVM Next létrehozott egy adategyeztetést segítő online felületet, ahol az ügyfeleik könnyedén, saját maguk kezdeményezhetik adataik megerősítését, pontosítását.
További információk és adatpontosítási lehetőség: mvmnext.hu/adategyeztetes
Az MVM arra kéri ügyfeleit, hogy segítsék a társaság munkatársait az adategyeztetés során, annak érdekében, hogy a jövőben még gördülékenyebb lehessen az ügyintézés.