Elindult új online ügyintézési felületünk, regisztráljon most!
Lakossági ügyfeleink mostantól egy helyen tudják megtekinteni az általunk kibocsátott aktuális gáz- és villanyszámláikat (azon áramügyfeleink, akiknek 2021. augusztus 31-én már egy ideje az MVM Next szolgáltatta az áramot).
Lakossági ügyfélként regisztráljon újonline ügyintézési felületünkre a Regisztráljon most gombra kattintva!
Regisztrációt követően, a korábbi helyett már az új online ügyintézési felületünket tudja majd használni.
Korábbi online ügyfélszolgálatunk ezen a linken érhető el.
Ez a telefonszám kizárólag hibabejelentésre használható. Kérjük, ne ezt a számot hívja, ha nem hibabejelentésről van szó, hogy munkatársaink fogadhassák az élet- és vagyonvédelem érdekében bejövő hívásokat.
Az MVM Démász Áramhálózati Kft. működési területén felmerülő elosztóhálózatot érintő hibák bejelentését a
06 62 565 881
számon teheti meg*.
*Az ügyintézéshez kérjük, készítse elő 10 számjegyű felhasználási hely azonosítóját, amelyet áramszámlája utolsó oldalán, kiemelt vastag számmal talál!
Az MVM Démász Áramhálózati Kft. működési területén felmerülő közvilágítási hibát itt jelentheti be.
Az elektromos hibákat vegye komolyan! Ha a hálózatban, csatlakozó vezetéken vagy a mérőn problémát észlel, haladéktalanul hívja a területileg illetékes elosztóhálózatot!
Diszpécserközpontok telefonszámai:
E.ON Észak-dunántúli Áramhálózati Zrt. területén - 06 80 533 533
E.ON Dél-dunántúli Áramhálózati Zrt. területén - 06 80 20 50 20
OPUS TITÁSZ Áramhálózati Zrt. területén - 06 80 210 310
ELMŰ Hálózati Kft. területén - 06 80 38 39 40
ÉMÁSZ Hálózati Kft. területén - 06 80 42 43 44
A területileg illetékes elosztóhálózatot megtalálja villanyszámlája számlarészletező oldalán.