Nem lakossági ügyfeleinknek az alábbi linken érhető el az online ügyfélszolgálat:
Az alábbiakban hasznos információkat talál a számlázásról és a különféle fizetési módokról. Számlamagyarázónk a számla bemutatásával és elemeinek ismertetésével segít a villanyszámla értelmezésében.
Minden áramfelhasználónk részére részszámlázást állítunk be számlázási módként. Ha Ön diktálás alapján szeretné kapni számláit, akkor minden hónapban bediktálhatja mérőállását a rendelkezésre álló 7 napban, melyet regisztrációt követően, online ügyfélszolgálatunkon a Mérőállás, diktálás / Diktálási időszak menüpontban talál.
Érvényes diktálást követően a rögzített mérőállás alapján készül el a számla.
Papírszámlát mindkét esetben csak akkor állítunk ki, ha a villanyszámla nettó értéke eléri az 5000 Ft-ot. E-számla esetén ez az összeghatár 1836 Ft.
Sorban állás helyett válassza a kényelmes, biztonságos és környezetbarát csekkmentes fizetési módok egyikét, az egyedi átutalást, a bankkártyás fizetést vagy a csoportos beszedést.
Online ügyfélszolgálatunkon és az MVM Next Áramappban (Apple store, Google Play) bármikor könnyedén befizetheti villanyszámláit bankkártyával. Bármely Mastercard/Maestro, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és – abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi – VISA Electron bankkártyával, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával tud fizetni.
Internetes bankkártyás fizetés esetén a kétfaktoros tranzakció-jóváhagyás kötelező, célja a kártyával történő visszaélések megakadályozása. Bankkártyaadatainak megadása mellett a fizetést banki appon keresztül vagy SMS-kód megadásával kell hitelesítenie. Kérjük, tájékozódjon bankja oldalán a hitelesítési formákról.
Ha még nem regisztrált online ügyfélszolgálatunkra, most megteheti az alábbi linkre kattintva:
Ha csoportos beszedési megbízással (CSOB) egyenlíti ki a számláját, nem kell többé fejben tartania a fizetési határidőt, mert a számla kiegyenlítése automatikusan, mindig időben megtörténik.
Csoportos beszedési megbízás esetén Ön a számlavezető bankján keresztül felhatalmazást ad az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.-nek, hogy bankszámlájáról kezdeményezze az esedékes számla összegének levonását, valamint engedélyt ad számlavezető bankjának a tranzakcióra. A csoportos beszedési megbízást számlavezető bankjánál tudja kezdeményezni, akár otthonról, a bank online felületén vagy mobilapplikációjában is.
A csoportos beszedési megbízás kényelmes és biztonságos, mert a számláról levonható összeg felső határát Ön határozhatja meg.
Az egyedi átutalás jó megoldást jelent, ha kényelmesen, otthonából szeretné befizetni villanyszámláit. Egyszerűen, netbankján keresztül elindíthatja az utalást.
Utaljon egyszerűbben és gyorsabban a másodlagos azonosítóval!
• A bankszámlaszám helyett a villanyszamla@mvm.hu e-mail-címet kell megadnia az utaláshoz.
• Írja be a fizetendő számla összegét!
• A Közlemény mezőbe a befizetés azonosításához szükséges számsor a szerződéses folyószámla száma (a villanyszámla 3. oldaláról) – szóköz – számla sorszáma, és már indítható is az utalás.
• A fizetés ugyanolyan biztonságos, mint ha bankszámlaszámra utalna.
Ha nem egy számlát egyenlít ki, hanem például aktuális tartozását vagy több számláját együtt fizeti be, akkor csak a szerződéses folyószámla számának kell szerepelnie a Közlemény rovatban.
Ha több szerződéses folyószámlához tartozó számlákat szeretne befizetni egyszerre, akkor szerződéses folyószámlánként külön kell indítania az átutalásokat.
• Kedvezményezett neve: MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.
• Kedvezményezett bankszámlaszáma: a befizetendő számla bal felső sarkában lévő Szolgáltató bankszámlaszáma
• Közlemény mező: a szerződéses folyószámla száma (12 számjegyű, a villanyszámla harmadik oldalának felső részén található) és szóközzel elválasztva a villanyszámla sorszáma (11 számjegyű, a számla első oldalának jobb felső sarkában található).
Ha esetleg külföldről indít egyedi utalást, az MVM Next befizetendő számláján szereplő bankszámlaszámot ki kell egészíteni a külföldi bankja előírásainak megfelelően IBAN- vagy Swift-formátumra.
Ehhez bankjánál, ügyfélszolgálatunknál vagy számos weboldalon talál segítséget.